اپل, اخبار به‌روز موبایل, معرفی گوشی‌های موبایل

معرفی آیفون 13 پرومکس

موبایل کرج

معرفی کامل آیفون ۱۳ پرومکس

یکی از انواع گوشی‌های ساخت شرکت اپل که به ‌تازگی به بازار ارائه ‌شده‌اند، سری گوشی‌های آیفون ۱۳ است. این سری از گوشی‌های اپل در ۴ مدل پایه، مینی، پرو و پرو مکس به بازار معرفی شده‌اند. لازم به ذکر است که هر کدام از این گوشی‌ها، دارای مشخصات مخصوص به خود و قیمت‌های متفاوتی هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل آیفون ۱۳ پرومکس اقدام نماییم و برخی از مشخصات آن را بیان کنیم. به ‌طور کلی می‌توان گفت در صورتی ‌که تمایل دارید به سراغ یکی از گران‌ قیمت‌ترین محصولات شرکت اپل بروید و آن را خریداری کنید، باید آیفون ۱۳ پرو مکس را انتخاب کنید. به دلیل قیمت بالای این گوشی‌ها، در حال حاضر خرید اقساطی آن‌ها نیز، رواج قابل توجهی یافته است.

طراحی و ساخت آیفون ۱۳ پرومکس

همان‌طور که می‌دانید در طراحی ظاهری آیفون ۱۲ پرومکس، از لبه‌هایی تخت استفاده ‌شده بود و ناچ بالای نمایشگر این گوشی‌ها نیز با نسل قبل ‌از خود هیچ تغییری نداشت. این در حالی است که در طراحی و ساخت آیفون‌های ۱۳ مدل پرومکس، این ناچ مقداری کوچک‌تر شده ‌است. بنابراین احتمال این ‌که کاربران خود را راضی‌تر سازد، بیشتر است. لازم به ذکر است که شرکت اپل در طراحی و ساخت این مدل از گوشی‌های خود، از فریم مربعی ‌شکل برای دوربین‌ها استفاده کرده ‌است که این عامل باعث شده این فریم‌ها بزرگ‌تر از قبل شوند.

از طرف دیگر در طراحی این محصولات، لنزهای دوربین بهبود پیدا کرده‌اند و اندازه آن‌ها نیز بزرگ‌تر شده ‌است.

جنس قاب پشتی این محصول، از شیشه‌ مات به‌ وجود آمده و فریم اطراف موبایل نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

طراحی براق و درخشان این گوشی ساخت اپل نیز قابل ‌توجه است. آیفون ۱۳ پرو مکس ساخت اپل، ۲۴۰ گرم وزن دارد و 7/7 میلی ‌متر نیز ضخامت آن است. بنابراین می‌توان گفت وزن این گوشی بسیار بالا است. این مدل از گوشی‌ ساخت شرکت اپل، از گواهی ۶۸ IP برخوردار شده ‌است. بنابراین می‌تواند در عمق شش ‌متری آب تا حدود ۳۰ دقیقه دوام داشته باشد. آیفون‌های ۱۳ پرومکس ساخت اپل در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و آبی روشن به خریداران واگذار می‌شوند.

صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرومکس

شرکت اپل در طراحی و ساخت آیفون‌های ۱۳ سری پرومکس از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده کرده ‌است. این نرخ نوسازی موجب می‌شود تا قابلیت تطبیق‌پذیری مناسبی اتفاق بیفتد. این گوشی دارای این امکان هست که بتواند به‌ صورت کاملا هوشمند نرخ نوسازی را از ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز، بسته به نوع فعالیت کاربران با گوشی، تنظیم نماید. این عامل سبب می‌شود تا در مصرف باتری نیز صرفه‌جویی قابل ‌توجهی اتفاق بیفتد ول نرخ نوسازی، عملکرد باتری را تحت تاثیر قرار ندهد و آن را ضعیف نکند.

لازم است بدانید که نمایشگر مورد استفاده در طراحی و ساخت آیفون ۱۳ پرومکس، اولد است و رزولوشن آن 2778*1284 است. این میزان از رزولوشن موجب شده تا نمایشگر مدل پرومکس بتواند تراکمی ۴۵۸ پیکسلی بر هر اینچ را برای شما به نمایش درآورد. روشنایی 1000 نیتی این مدل از گوشی‌های ساخت شرکت اپل، موجب می‌شود تا کاربران این دسته از محصولات، مشکلی بابت مشاهده محتوای مورد نظر خود در زیر نور مستقیم خورشید نداشته باشند.

اسپیکر آیفون ۱۳ پرومکس

یکی از ویژگی‌های قابل توجه آیفون‌ ۱۳ پرومکس، به کار رفتن اسپیکرهای استریو در ساخت این محصولات است. این اسپیکرها در نسل‌های قبلی یعنی آیفون‌های ۱۲ و ۱۲ پرومکس نیز مورد استفاده قرار گرفتند و کیفیت بسیار مناسبی نیز داشتند. استفاده از این اسپیکرها برای گوش کردن به موسیقی و یا انجام بازی بسیار مناسب بود. لذا شرکت سازنده این محصولات در طراحی آیفون‌های جدید خود نیز از این تجهیزات بهره برده ‌است.

نرم ‌افزار و رابط کاربری آیفون ۱۳ پرومکس

لازم به ذکر است که تمامی آیفون‌های سری ۱۳، از جمله گوشی‌های پرومکس، از سیستم IOS 15 بهره برده‌اند. اما با این حال، شرکت اپل سعی کرده در طراحی آیفون‌های ۱۳ پرومکس خود، قابلیت‌های جدیدی را به این محصولات اضافه کند. یکی از جذابیت‌های این گوشی‌ها این است که شما می‌توانید تا حدود ۵ یا ۶ سال از آپدیت‌های جدید نرم‌افزاری بهره ‌مند گردید و از این طریق، امکانات بیشتر و بهتری را دریافت کنید.

سخت ‌افزار آیفون ۱۳ پرومکس

همان‌طور که می‌دانید محصولات ساخت شرکت اپل، از جمله محصولاتی هستند که تا کنون، بهترین عملکرد را از نظر تراشه‌ها داشته‌اند. این گوشی‌ها توانسته‌اند به وسیله این تراشه‌ها، با ظرفیت باتری کم‌تر، شارژدهی مناسب‌تری داشته باشند. از طرف دیگر، وجود این امکان موجب شده ‌است تا گوشی مورد نظر، عملکردی بسیار سریع و بدون مشکل داشته باشد. لازم است بدانید که در ساخت آیفون‌های سری ۱۳ شرکت اپل، از تراشه  A15 Bionic استفاده کرده ‌است. وجود این تراشه موجب می‌شود تا این گوشی بتواند حدود ۳۰ درصد عملکرد گرافیکی بالاتری نسبت ‌به نسل‌های قبلی خود داشته باشد. از طرف دیگر در طراحی این گوشی‌ها از پردازنده عصبی و یادگیری ماشینی پیشرفته‌تری نیز استفاده شده ‌است.

باتری و دوربین آیفون ۱۳ پرومکس

شرکت سازنده اپل در طراحی آیفون‌های 13 پرومکس خود، ظرفیت باتری را افزایش داده ‌است. این میزان از شارژدهی حدود 5/2 ‌ساعت نسبت ‌به گوشی‌های نسل قبل، افزایش پیدا کرده‌ است. این گوشی‌ها هم‌چنین از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.

لازم است بدانید که دوربین اصلی گوشی آیفون پرو مکس از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه‌ پیکسل ۱٫۹ میکرونی بهره‌مند شده ‌است و در پشت یک لنز ۲۶ میلی ‌متری با دیافراگم 5/1 قرار گرفته‌ است. این دوربین هم‌چنین از قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز ۲ پیکسلی نیز پشتیبانی می‌کند و دارای لرزش گیر سنسور شیفت نیز هست. تمامی این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا این گوشی، نور بهتری جذب کند و حتی در هنگام شب نیز بتوانید عکس‌هایی باکیفیت تهیه کنید. در طراحی و ساخت آیفون‌های سری ۱۳ پرومکس، هم‌چنین کیفیت قابل‌توجهی برای فیلم‌برداری نیز در نظر گرفته ‌شده است. از جمله قابلیت‌های به ‌کار رفته در تولید این محصولات اپل می‌توان به قابلیتproRes  و Cinematic اشاره کرد. بنابراین با استفاده از این محصولات می‌توانید بهترین فیلم‌برداری‌ها را انجام دهید.

خرید اقساطی موبایل در کرج

این گوشی‌ها در حال حاضر با قیمت‌های بالایی به فروش می‌رسند. بنابراین برای خرید موبایل کرج و محصولات ساخت شرکت اپل، می‌توانید به فروشگاه‌هایی مراجعه کنید که به فروش اقساطی این محصولات اقدام می‌نمایند.
و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *